Träning måndag, som ni längtat



Har ju varit sjukt hela jäkla förra veckan, men är nu äntligen typ frisk! 

Men förra veckans träning såg ut såhär:

Mån: -
Tis: Triceps/biceps/mage
Ons: -
Tors: -
Fre: -
Lör: Promenad 50 min
Sön: Powerwalk 45min

Idag körde jag ett förmiddagspass (med ungefär 30pansisar på gymmet :P) TUR att mp3:n var med, blir inte sådär jättetaggad till Lasse-Stefanz eller va de va de spelade! ;)

Biceps/ Triceps stod på schemat.
Det blev totalt ca 9-10set av varje muskelgrupp och ca 50situps.. Gick på en halvtimma, men hellre kvalitet, än kvantitet..

Nu på kvällen drog jag och Sanna till gymmet och körde 30min cardio. Härligt!
Nu blir det kvällsmat och mys med tända ljus, min älskade Danni är tyvärr i Blekinge igen ;( 
 



Imorgon ska jag ta ledigt från pluggandet på första gången på hur länge??? Väldigt länge!
Det blir göteborg och shopping med härliga brudar, inte alls dumt.. Hoppas på att hitta lite snygga träningskläder!!




Livet leker

Kommentarer
Postat av: Diana

Tack gumman ;) <3

2010-09-28 @ 09:10:21
URL: http://berlaansky.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0