Fan va snygg du är

Jaha, då var man sjuk!
Träningspasset igår kanske inte var en så bra idé ändå?!

Har iaf städat idag, alltid nåt.. även om jag är sjuk blir jag så sjukt rastlös och känner mig kass när jag inte "ådstakommer" något på en hel dag!
Så städat och pluggat LITE! Alltid något!

Gått runt och känt mig allmänt skabbig hela dagen.. Man blir ju svettig för ingenting..

Då är det extra skönt att ha en pojkvän som kommer hem och säger:
- "Fan vad snygg du är!" (När håret hänger i stripor, ansiktet är likblekt och kläderna sunkiga (luktar säkert svett med ;)) han måste ju tycka jag är en riktigt superstjärna när jag gör mig iordning!?

Nu har jag fräschat upp mig med en hårfärgning, ansiktsmask, plockat ögonbryn, gjort fotbad, filat fossingarna och peelat kroppen.. Lite bodybutter på det, och nu känner jag mig så het man kan när man är snoris!

Hoppashoppashoppas jag blir riktigt frisk tills i helgen, ska ju till Fanny och hennes inflyttningsfest i Göteborg..
Shopping och party i favoritstaden, får inte missas!!!

Så nu ska jag kurera mig med nyponsoppa och massor tunnbrödsmackor och te och ett ägg och kanske en apelsin ;)







Ett nästan tannalös bebiskatt.. kan de bli sötare?


Kommentarer
Postat av: Cilla

Naaw så söt:) Har en fråga, brukar du ta nåt kosttilskott? Vilka isåfall?Jag funderar på att börja göra det för att få musklerna att växa:)

2010-09-23 @ 13:23:46
URL: http://ijastrong.blogg.se/
Postat av: mammi

sötis vill komma in hahahahaha.

2010-09-26 @ 10:12:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0