...

Har haft fullt upp de senaste dagarna.. Tillbringat dagarna i skolan och börjat skriva grupparbeten.
Sen ska man hinna sätta sig in i / läsa böcker, kolla på 4 föreläsningar och föra anteckningar.
Svårt att komma in i pluggandet i början.. Men man kommer väl in i det snart hoppas jag..!?
Jag är en sådan person som tror att jag ska kunna allt om allt innan jag ens hunnit läsa böckerna.
Sen blir jag besviken på mig själv om det är något jag inte kan.. En dummis är jag!

Träningen:

I måndags hann jag med en powerwalk i skogen - 36min (sen ville mitt knä inte mer)

Igår, Tisdag blev det  15min uppvärmning, 9set tricpes, 9set biceps 200situps


Men nu äre dags att borsta gadden och sticka till skolan =)

Ska uppdatera lite roligare framöver :P
Hajhaaj!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0