Storkok

I förmiddags tog jag min "Pre workout" och sen dess har jag gått som ett duracellbatteri. Undra just om man kan somna ikväll?

Jag och Danni stack till gymmet och körde kondition 30min, sen körde jag 150reps insida lår (för det behövs lite extra, eller mkt extra muskler där) och 200situps.

Efter gymmet handlade vi och nu har jag pluggat och lagat matlådor, kyckling&fullkornscouscous, gulaschsoppa med nötfärs och falukorv till mannen ;), nu är det bara de mumsiga frallorna i ugnen som ska bli klara, sen är jag färdig.. Och vi har käk för hela veckan! Smidigt som bara den, okej att jag är hemma och pluggar mycket, men ändå skönt slippa stå vid spisen var dag.

TUR att Daniel diskade efter mig, för shit vad disk det blev!!

Nu ska jag ta en välbehövlig dusch och sen äta sen middag och chilla med karl min..


 
ÄNTLIGEN har jag läst klart 650 sidorna i böckerna till tentan på fredag.. nu blir det repetera och öva.. Lider ju av: "Ja ska bara", "Ja ska bara"- syndromet.. Men man får mysa till det lite med snacks, kaffe, lite tända ljus ;)


Sådär bidde frallorna, hoppas de är lika goda som de ser ut.. Recept kan fixas om någon så önskar..

Godkväll!


Kommentarer
Postat av: Mirre

Jaaa! Gärna recept, tack! :)

2010-11-11 @ 18:25:32
URL: http://honungsflinga.blogg.se/
Postat av: Lisa Larsson

Åh kan du skriva receptet? :-D Hur många kcal är det i varje bröd ca? Bra blogg btw! :)

2011-07-07 @ 00:02:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0