Äntligen Fredag

Har haft två underbara "lediga" dagar.. Efter att ha pluggat klart igår åkte jag till Jkpg och klippte mig hos bästa Rebecka på Hairtime!
Sen kom Sandri & moster och vi tog en svängom på stan. På kvällen lagade vi kyckling&baconwok med färskpasta. Asgött!


Imorse fixade Sandri och jag våra fransar, i vanliga fall blir mina fransar inte ens böjda om jag böjer dem. (Ilandproblem ;))

 Suddig bild, men står upp gör de i alla fall.



Om jag har tränat? Jajemän

Tisdag: Morgonpowerwalk 60min, Triceps/kettlebellpass för magmusklerna, cardio 30 min

Onsdag: Ben 40min, simmade 45min

Torsdag: Vilodag

Fredag: 40min powerwalk, 15min hiit på gymmet (på cykel), kettlebellpass för magen..


Har nyss avnjutit tacos med Nord.. Men nu skulle hon till jobbet och jag ska käka upp mina sista frysta hallon (yammie) och sen lägga mig och läsa min "Hälsa & hälsofrämjande"-bok, och ladda för ett ryggpass på gymmet samt simma en timma efteråt, imorgon. Härlig start på lördagen.

Nattinatti!

Kommentarer
Postat av: sandra

men Madde dåå sa ju om du ville köpa den när vi var på åhlens?! då sa du nej hahah

2010-10-16 @ 20:59:43
URL: http://lifeofsandris.blogg.se/
Postat av: TITTI

MEN! Har du färlängt ögonfransar!

Jag vill med göra det!

2010-10-28 @ 16:35:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0