Tänk så man kan förvandla sin kropp. Varning starka bilder!



<-- Fläbbig och allmänt sugen på oboy, cola, kakor, godis, glass JÄMT!!!!! Lite mindre fläbbig---->

Lite stark bild iaf ? ;)



Ibland måste man fan stanna upp och se tillbaka..

Jag är dålig på att se förbättringar, utan vill hela tiden förbättra..

Men idag är jag lite extra stolt när jag hittade ett gammal kort och tänkte att jag minsann lyckats lite..

Tänk så man kan forma sin kropp :D

Träning kost och vila!
Allt går om man vill!


Just nu går jag på lätt-deff som jag kallar det..
Lite mindre kolisar mkt mer kondition :)
Och det går framåt.. man känner fort att man "tightar" till sig när man tänker extra mkt på vad man stoppar i sig
och ökar på cardiobiten..

Dagens träning:

ca 50min powerwalk
30min cardio på gymmet (20min cykling, 10min crosstrainer)

Kost:

Frukost 05:15: Gröt med protein, två äggvitor, kaffe, vitaminer osvosv
09:45  Mellis: 1dl keso, hembakad macka
12:15 Lunch: Kyckling, sallad, avokadohalva, lite potatissallad
16 Mellis: 1 liten banan, en näve naturella cashew/pistagenötter och en liten leanpro när jag kom hem..
Powerwalk
Cardio på gymmet
Middag/Kvällsmat:
ca 150g grillad kyckling *mums* en potatis, creme fraiché, sallad


Har även hunnit med att jobba 7-16 idag, baka muffins till jobbfikat imorgon och softat med min man..
Men nu blire sängen!!!


Haajhaaj!


Kommentarer
Postat av: Isa

sweet. sån mage ska jag också ha snart!!

puss

2010-05-27 @ 23:23:40
URL: http://isabelleemilsson.blogg.se/
Postat av: sandra

haha fläbbig vilket ord hahaha

2010-05-28 @ 08:16:51
URL: http://sandralovdahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0