Veckans träning:



Mån: Pw 40min, kondition på gymmet 25min

Tis: Pw 40min, triceps/biceps/mage, jogging 25min

Ons: Pw 40min, ben/mage

Tor: Pw 40min jogging 20min

Fre: VILODAG

Lör: Axlar/rygg/mage, jogging 25min

Sön: Pw 60min på fm, pw 40min på em

Totalt:

Powerwalk: 6ggr
Gym: 3ggr
Löpning: 3ggr
Kondition på gymmet: 1gång
Vila: 1 dag


Har införskaffat mig en motivationshöjare = stegräknare
18000 steg har jag traskat både igår och idag..


5000 steg är minimum vad man ska gå på en dag
10000 är BRA
och vid 15000 kan du börja gå ner i vikt om det är målet..

När jag jobbade och hade stegräknare på mig blev det ca 28000 steg med lunchpromenad och träning på kvällen..

Men nu är jag nöjd med 18000 :)

 

Nu ska jag lägga mig och ladda för ännu en ledig, förhoppningsvis varm vecka..
Fylld med träning, fikadejter, LÖN=SHOPPING, god mat och annat som gör livet värt att leva!

Och om 1vecka har min Danni också semester! Längtar!!

 

Nattinatti!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0