Statusuppdatering

Åt du gröt Miriam? Trodde du åt Gorbys till frulle? ^^ Lite mer du liksom!

Dagens träning: Powerwalk runt Hjortsjön - 75min

Dagens lunch: Stekt lax med färskpotatis och hackad spenat - Yammie!

Dagens sköna: Fått massage, gjort fotbad, fixat naglarna, färgat håret, haft en choklad ansiktsmask i fejjan, en total renovering alltså!

Dagens goda gärning: Bakat kolakakor till min Danni, som den snälla flickvännen jag är!

Gör nu: Sitter i soffan, slökollar på friidrott, dricker kaffe

Ska sen: Pallra mig till gymmet för lite gång på löpbandet kanske!?



Kommentarer
Postat av: Natalie.

Tack så mycket!!

2010-07-29 @ 20:35:06
URL: http://hakunamatata.blogg.se/
Postat av: mammi

mammi och moster skakar rooooooooooompa nu candie fick också vara med hahahahahahahahaha kramiz

2010-07-30 @ 11:39:01
Postat av: Madde

Haha ni e ju störda :P

2010-07-30 @ 12:51:52
URL: http://mlovdahl.blogg.se/
Postat av: miriam

känenr du fler miriam än mig eller är jag senil? hälsningar Miriam Ekwurtzel

2010-07-30 @ 16:15:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0