Axlar/Mage

Vaknade: 9
Morgonrunda: 40 min
Frukost: Havregrynsgröt + två ägg
Söndagssysslor: Städat kylskåp , mikro, toan; ALLT!  (mina händer är helt skrupna) dammsugit&moppat me.. typ kliniskt rent här nu.. Tänk att man mår så bra inombords när man städat.. Eller är de bara jag?
Radiostation: NeRadio / The Voice 
Lunch: Havrepannkakor med keso
Kaffe&Mellanmål: Hos gfarmor, kesella me lite nuts 
Träning: Axlar & mage
Efter-träningmål: Proteindrink, banan och en halv bar *ups*
Nu: Lite kaffe och sen soffhäng hela kvällen!


Dagen pass:

Uppvärmning: 10 min crosstrainer

22 set axlar 10-12 reps per set

ca 350-400 reps mage, kändes som mina magmuskler skulle dras isär i slutet..
Brukar inte köra såhär många reps på magen men ibland är det gott att chocka dem lite ;)










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0