Träning Tisdag/Onsdag:

Tisdagens träning:

Rehab hos sjukg
Cykel + stabilitetsträning

Gymmet:

7 set biceps

6set triceps

200situps

15 min kondition


Onsdag:

45min powerwalk runt Gärahov innan frukost

25min cardio på kvällen ( 15min crosstr, 10min gång på löpband i lutning)

50 situps

Rumpa: Hängbron på pilatesboll 1min x 3 set

Rumplyft/benspark bak 20 reps x 6 set

Korsrygg: 10 reps x 3set

Stretching: 10 min

 <--- Man får jobba på om man vill ha en het bakdel ;)

Dagens mat:

Pw innan frukost 45min
Frukost: Havregrynsgröt med banan och jordgubbar, minimjölk, 1ägg och en äggvita
Mellis: Halv banan, två st riskakor med litelite jordnötssmör
Lunch: Köttfärssås på nötfärs 10% med lite fullkornsnudlar och massa kokta grönsaker
Mellis2: Halv burk kesella med lite päron/vanilj protein pulver och lite müsli, två miniknäckebröd med lite smör
Träning: Cardio/rumpa på gymmet
Efter-träning-mål: Proteindrink choklad/lite kolhydrater vanilj
Middag/Kvällsmat: Havregrynsgröt med banan, jordgubbar, kanel, minimjölk, 1 ägg, 1 miniknäckebröd



Nu har jag: Gjort fotbad, filat fossingarna, filat naglarna, fixat brynen, lagt en chokladmask i ansiktet, hårinpackning, rakning, peeling med socker&olja, och nu ska jag måla naglarna.. man känner sig verkligen som en ny människa efter ett sådant "hemmaspa"..

Nu blire film och soffhäng innan sängen kallar..
Ska jobba ett par timmar imorgon..

Ha de fiint!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0