Träning måndag:

Uppvärmning: 10 min
7set biceps
5set triceps
200 situps

Powerwalk i skogen; 40min

Jobbade igår och ska jobba idag, och det går förvånansvärt bra att gå upp vid fem ist för tio, haha!Trodde jag inte! Sen tar jag semester 5dagar och jobbar lite nästa vecka med  :)
<-- fast när man hittar den här lilla damen
mysandes med tassarna under soffan på morgonen blir man rätt sugen på att lägga sig igen..






<-- den här fina kronan fick vi för vi var katt/husvakt åt Daniels föräldrar. De vet vad jag gillar :)


Nehe borsta gadden och gasa iväg till jobbet!

Imorgon ska vi troligen upp i luften, 4000m och sen hoppa fallskärm :) x 1000000 Längtar!!

Kommentarer
Postat av: Isa

va? jobbar du?? haha, så du slapp det itne för gott då.. hihi.



du vet att ni får titta förbi precis när ni vill! hör bara av er när ni är i stan. inflyttningsfesten blir nog inte av förren i september kanske, och det är ju alldeles för länge tills dess! så kom förbi bara!!



jag tänkte testa lchf, bara några veckor o se om nåt händer. har aldrig gått på nån diet innan, så det känns lite spännande! haha! att verkligen planera o tänka efter (mer än vanligt) på vad man stoppar i sig. skaffade gymkort på atlantis med! längtar till power-yogan börjar!!



du måste mess imon o säga hur det gick!! gud vad häftigt!!

pussar

2010-08-03 @ 10:55:53
URL: http://isabelleemilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0