Träning Lördag: Rygg

Igår var det dags för ryggträning, och det känns idag! Härligt!


5min crosstrainer och 10 min gång på löpband i högt tempo

Latsdrag: 12 reps x 3 set



Rodd i T-baren:   12 reps x 3 set




Rodd med hantel: 12reps x 3 set

Latsdrag frampå med smalt grepp: 10 reps x 3 set

Sittande kabelrodd: 12 reps x 3 set

Rygglyft för korsryggen: 12reps x 3 set / lyft åt sidan med vikt 12reps x 3 set

Rygglyft på matta: 60 st

Liggande kryssdrag i cablecross (axlar&rygg): 6 reos x 2 set

30situps






Sedan fick det bli shopping med Nord resten av eftermiddagen..

Hårspray, rouge, träningsbrallor (varför är det så kul köpa träningskläder?) och tyg på Ikea blev det. Så jag satte mig såklart och sydde två kuddar igårkväll..

Kvällen spenderades i soffan med min man.. Actionfilm & godis, sen däckade vi rätt tidigt..



Kickstartade denna dagen med en powerwalk på 40min, så härligt gå ute på gatorna när det knappt är några människor ute..

Nu ska jag städa och dona här hemma.. Sedan står träning på schemat, axlar har jag kvar den här veckan.
Och rehabiliteringsträning..
Imorgon börjar skolan, ska bli spännande att äntligen sätta igång! Undra bara hur man ska vänja sig vid att vara fattig student när man jobbat i två år!? Men har väl inget val.. Tur att man kan extrajobba iaf;)

Ha de fint!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0