Träning Lördag!


Hann inte spänna mig tillräckligt ju :P



Igår var jag duktig och vilade mig i form ;)
Det blev iaf 45min powerwalk med Carro innan frukost..

Målade från tre till halv tio igårkväll.. det tog längre tid än vad jag trodde, men jag hatar att ha saker halvfärdiga! Det ska bli klart på sekunden helst!


Passet idag såg ut såhär:

25min crosstrainer, 5min cykel = 30min uppvärmning/cardio

Rygg:

Sittande rodd: 30 kg 1 reps x 2 set
http://www.dintraning.se/ovning/19/Rodd-Sittande-brett-grepp.html


Latsdrag brett grepp:
3 set





Rodd med 12,5kgs hantlarna
2 set


Marklyft, bara med stången (får så himla ont i knäet annars)
1 set 12reps



Ryggresning klassisk
10 reps x 3 set

Samt liggandes på sidan för "sidorna"
10 reps  x 3 set på varje sida

Lite ben:


 "Gynstolen"
Utsida: 45kg 8 reps x 3set
Insida: 35-40kg 8reps x 3 set

Benspark bak för lår/rumpa:
35kg, 8 reps x 3 set

Mage:

150 situps på pilatesboll (raka, sneda osv)
50 situps på bänk (omvända och vanliga crunches)


Rehabövning för knäet, ca 50 benböj med det onda benet..
Går lite lättare med knäskyddet som stöd, samt när man håller i sig i något :)


Känner mig mkt nöjd över passet idag! Hade laddat upp ordentligt med käk innan..
Jag har en tendens att bli superhungrig efter en kvart på gymmet..

Då äter du inte ordentligt säger en del, men havregrynsgröt med bär&mjölk och två ägg borde väl vara tillräckligt!?
Har en kompis som är Pt/hälsoutvecklare han tror det är för att insulinnivåerna är så låga på morgonen.. Jag märker iaf stor skillnad på att träna på em ist för direkt på morgonen..
(Då har man hunnit ladda upp med lite mer energi osv)


Snart ska ni få se bildbevis på det jag målat i helgen!
Nu ska vi äta kycklingsallad!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0