Torsdagens aktiviteter/träning

Började dagen med jobb 7-12 sedan hälsade jag på Mirre i hennes lya som hon flyttat in i i Jkpg..
Bjöd henne på Macedonkenlunch.. Sen chillade vi och hade de gött!

När jag kom hem däckade jag lite framför tv:n, innan det var dags att svira om till träningskläderna..
Första gången på länge jag nästan får tvinga mig till gymmet, trött och allmänt hängig..
Tur att jag hade lovat Sanna att ses där halv sju ;)
Blev piggare under passet/efteråt iaf.. Så det var nog bara välbehövligt..

Dagens träning:

25 min cardio på gymmet
(15min crosstrainer, 10min cykel),
 200situps,
2set biceps x 10reps 30kg i cablecross..

Dagens käk:

Frulle: Havregrynsgröt med banan&jordgubbar, kanel & minimjölk, 2ägg, (kaffe, berocca, omega3)
Mellis: Proteindrink + 2 riskakor (kaffe)
Lunch: Mc´Donalds sallad (med grillad kyckling & yoghurtbröd) + 1 starbar (kaffe)
Mellis2: Halv burk kesella med lite päron/vaniljprotein (sjukt gott), lite müsli och två små knäckebröd
(Kaffe)
Träning
Efter-träning-mål: En banan + en riskaka
Mat/kvällsmat: Kycklingfilé i ugn med lite kroketter och mkt sallad, lite tzatziki gjord på fraiche..
Några skedar kesella slank också ner :P



Nu kallar sängen imorgon kommer Carro förbi och joinar min powerwalk innan frukost.. Trevligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0