Myslördag!



Nej jag hade inte tyllkjol, men de blåste som fan ;)


<-- gravidmagen :P

<-- jumboröven, enligt Danni




Igår stack vi till Tabergs topp vid tretiden.
Fikade, spela minigolf (Daniel vann med 40 mot mina 41 slag :( fifan) ), fikade igen, kikade på utsikten, stack till jkpg och åt grekisk mat, vad annars ;) Sedan blev det bio "Inception" den var mkt bra!!!


På Onsdag sticker vi till Gryttjom, som ligger utanför Stockholm..
Danni ska bjuda oss på fallskärmshopp, om vädret nu tillåter :) längtar efter en sex minuter lång adrenalinkick!!!!!


Kommentarer
Postat av: Malin

Va coolt att ni ska hoppa fallskärm! De vill ja också göra, måste bara spara ihop lite pengar till de först... Men guuud så häftigt!Ska ni ta bilder när ni hoppar också?

2010-08-02 @ 17:33:34
Postat av: Madde

Tjena! A jag vet, längtar ihjäl mig :)

Vi kollade efter det billigaste stället, det ligger i gryttjom utanför stockholm där ligger ett hopp på 1700:- annars är det typ 2700 på de flesta ställerna..

vi ska ta både film&bilder (kostar 1200:-) men roligt minne :) får lägga ut bilder sen ;)

2010-08-02 @ 21:24:59
URL: http://mlovdahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0