Magövningstips

Igår blev det väldigt varierande träning:

45 min inlines
25 min powerwalk
20 min cardio på gymmet (10min crosstrainer, 10 min cykel)
Ca 240 reps för magen..

En övning där man har ena foten över andra knäet och pressar upp mot bröstet 20reps x 2 set
Fällkniven med pilatesboll mellan fötterna 20 x 2, Crunches med korsade armar bakom huvudet 20 x 2,
Omvända situps 20 x 2, en övning där man ligger på en bänk och har en viktskiva bakom nacken som man lyfter med hjälp av kraft från magen 20 x 2, en övning där man gör situps och slår med nävarna på en kompis handflator (som sitter på dina knän) 20 x 2

Snickrade ihop detta magpasset igår, Och det känns i magen idag. Längesedan jag hade sådan träningsvärk, det gör ont att skratta idag ;)

Ska lägga in lite magklipp varje dag så ni kan testa om ni vill/inte gjort dessa förut:


Klipp:





Inlinesen är slitna som fan efter denna sommar..
Igår lossnade ena hjulet när jag kom hem haha!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0