Knäproblem!

Var ju hos en sjukgymnast i Jkpg i Tisdags; "Atif & Maikens fysioterapi"
Jag behövde inte ens visa knäet för honom, han kände direkt vad det var...
"Uttöjt/slappt korsband", ingenting var av ännu som tur var :) men nu ska jag bara stabilitetsträna..

I vaggeryd kunde de absolut inte se vad det var + att han jag gick hos där tyckte jag kunde fortsätta med min vanliga tunga benträning och höra av mig i höst "om det fortfarande gör ont"..

Tänk vad mkt det beror på vem man kommer till..
Känns bra att veta vad det verkligen är, så man kan behandla därefter..

Ska stabilitetsträna hela hösten, sen har jag gett mig fan på att kunna springa i början av nästa år!!

Har införskaffat mig ett knäskydd på jobbet idag som jag ska ha nu i början när det är så ostabilt..

 

Nu jävlar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0