Frukost, dagens bästa mål!


Dagens bästa mål måste vara frukost, vilket är ditt favoritmål?

Havregrynsgröt med linfrön, frysta jordgubbar, banan och kanel och 1-2 ägg, sen står jag mig ett par timmar ;)
Kaffe såklart med, och berocca, omegatabletter och ett glas vatten..
Inte undra på att det blir mkt disk!!!!


 

Idag har jag vilodag, välbehövligt!
Men jag har jobbat 9-18 och gått powerwalk 90 min så såå mkt vila har det ju inte blivit!

Nu ska jag krypa upp i soffan och käka kesella&nötter och se på film :)
Mys!


Kommentarer
Postat av: Fitness by Leonora

sv; åh vad nice :D har gymmat fram och tillbaka från jag var 14 - 18 och har tränat 5 - 6 dagar i veckan sen i början av maj :D

2010-08-26 @ 22:47:05
URL: http://www.nattstad.se/leonorathorning

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0