Film från fallskärmshoppningen


Kommentarer
Postat av: Emma

Fy va coolt!!! Det ska jag också göra nästa sommar !

2010-08-23 @ 09:01:17
Postat av: Cilla

Jag vet att jag varit jätte duktig förut när jag velat tappa några kilo. Men denna gång vet jag inte vad som händer. Träningen går bra men kosten är skitsvår.Jag kanske klarar mig en vecka men sedan sätter sötsuget in och jag handlar nåt sött och så är den onda spiralen igång igen:S Jag har försökt att hålla mig till en dag i veckan men det funkar inte. Men så kanske jag inte äter tillräckligt som jag behöver och ska försöka äta regelbundet och ordentligt som du säger, så kanske resultaten kommer. Men man har inget tålamod hehe man vill att det ska hända nu. Men det är väl bara att bita ihop. Tack för ditt svar:)

2010-08-23 @ 18:30:16
URL: http://ijastrong.blogg.se/
Postat av: Sara

faaaaan vad häftigt!!!! lagom mycket adrenalin :D sjukt modigt, tror aldrig jag hade vågat haha :D

2010-08-24 @ 01:46:23
URL: http://sarahultsbo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0