Onsdagens träning:

Började dagen med en promenad innan frukosten..
Käkade sedan frulle framför "Nyhetsmorgon", äggröra, frallor, kaffe.. mums!

Vid 11 mötte jag upp Fanny på gymmet.
Vi körde rehabträning för våra åkommor.. sedan lite tuffare träning..
Det blev även 200situps som grädde på moset!

Jag vill bli rippad nu!
Ska trappa upp på konditionsbiten och bara försöka underhålla musklerna lite lätt på gymmet, men det är svårt att köra lätt..

Jag ska gå morgonpromenader 5 dagar i veckan, försöka springa 3ggr i veckan, gymma 3ggr i veckan och åka inlines ett par gånger..

:)

Om 6 veckor vill ja vara fit for fight!
Va tror ni?

Kommentarer
Postat av: Isa

Madde, du är ju för fan redan rippad jöööh!! crazyass.. haha. men du vet att jag hänger på!

Puss

2010-04-21 @ 21:13:13
Postat av: Isa

Madde, du är ju för fan redan rippad jöööh!! crazyass.. haha. men du vet att jag hänger på!

Puss

2010-04-21 @ 21:14:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0