Tisdagens bravader..

Dagens bravader:

  • Min stora fasa tio över sex imorse när jag skulle till bussen, var att det stooora gröna paketet innehållandes tre klänningar jag sålt, EJ  skulle gå ner i postlådan.. Och så blev de ju givetvis :P fått kånka med detta paketet alltså.. 

 

  • På min lunchpromenad tutade en feeet, låång, vit limo o ja undrade vem de kunde va!? Markoolio hade jag själv som förslag, att han kanske kände igen mig från somras,  o våran partynatt ;)

<------ 

  • Nord trodde de kanske va Bingo Rimér som ville anställa mig.. han stannade inte ;( (antar han såg att ja inte fyllde ut någon D-kupa direkt :PJa ja säger då de, man får va glá för de lilla!

 

  • När ja skulle åka bussen hem 17:18 stannar en stadsbuss först o ja vinkar åt chauffören att jag inte ska med (för ja trodde han stannade endast för mig :P).. bara de att en snubbe skulle ut från bussen.. Chauffören vinkar tillbaka sådär lite glatt o undrar väl vem fan e de :P Får la bjuxa på en vink när de e tis o allt.. 

 

  • Annars har ja faktiskt bara käkat falukööv, (ägg&bacon till lunch) denna "dieten" funkar väldans bra för mig :P möe fett.. lite mindre kolhydrater.. blir man inte som en uppblåst elefant.. 

 

  • Ja har postat de gigantiska paketet, jag har handlat kattmat till den kåta katten som jämt vill ut och göra det jag befarar att han gör :P, letar lämpliga offer för sin 1-cm "vapen"..
  • Jag har varit på gymmet, blev längre än vad jag trodde när man tjatar man alla möjliga folk.. :) blev 15min cross, tre axelövningar totalt 10set och sedan mage.. Ska köra färre magövningar nu hade jag tänkt och desto hårdare såklart.. om någon ville veta..  ska ta ett kort på magen nu idag.. så får vi se om två veckor med de nya övningarna om de blir något bättre.. kan väl vara lite intressant sådär?! Eller? Inte?? 

 

  • Nu ska jag duscha, och inte så överraskande fixa god kvällsmat - ägg, o nån macka o mitt nya favote jag fick av Isabelle "Champange&Jordgubb".. hör ju bara hur lyxigt de låter.. 
  • Ps Jag laddar för fullt inför kvällen ANDRA AVENYN! 

 

 


Kommentarer
Postat av: sandra

vadå för sida?

2009-02-10 @ 21:44:53
URL: http://sandralovdahl.blogg.se/
Postat av: sandra

aha oki :) jag kan inte mycke jag heller. Men kan hjälpa dig nästa gång jag kommer till dig? ska vi fixa :)

2009-02-10 @ 22:21:12
URL: http://sandralovdahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0