En snabbis!

Ett snabbisinlägg..

Sitter å käkar frulle: yoghurt - müsli, knäckebröd med avokade o skinka..
Nu ska ja slurpa upp sista kaffet, sminka mig, klä på mig o dra te jobbet om en halvtimma.

Ev. slutar vi tre idag.. man vet ju aldrig hur mkt folk som väller in (som igår efter sex - när man stänger sex :P)
Så ska ja göra lite tråkhandel (tvättmedel å sånt vuxenaktigt) INNAN jag ska möta upp Ajja vid atlantis gym vid halv sex..
"Bodypump" blire ikväll :) vad roligt de ska bli!!!!

Kroppen skriker efter aktivering, i form av träning.. Ni skulle sett hur sur ja var igårkväll för ja inte hann träna något..
Som ett barn man snott godiset ifrån..
 

Och igår kom mina nya löpskor.. de är banne-mig så sköna så ja ville inte ta av mig dem.. stötdämpning for life säger jag bara.. längtar efter att få ge mig ut, och förhoppningsvis skonar de knäna en aning!? :)

När ja anländer till hemmet senare ikväll ska ja duscha o byta om till jobbarkläder.. JAG ska byta däck på bilen :) o så ska vi putsa upp den o göra den fin för försäljning..
Sen hörde ja något om att bli bjudna på tacopaj ikväll? ;) ME LIKE!!!!!!!!!!!!!!




vi vill ha en lådebil!






Ha en fin dag nu i solen! Ska packa ner min solkräm på direkten, gäller ta de säkra före de osäkra!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ååå nya springa dojjor.. =) Vad hitta du dom? Behöver nya... Mina är nog snart hål i´- men finns det något bättre än ett par gamla asics`??? no no

Götta dig redigt i solen idag... NAJS

2009-04-30 @ 08:47:34
URL: http://mrsfi.blogspot.com
Postat av: Maddä

ja köpte dem där ja jobbar.. från new balance.. dem är bäst.. så sköna så de knappt e sant..



du får komma köpa hos mig :P du ska få lite rabatt då ;)

2009-05-01 @ 11:06:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0