Choklad hela dagen lång!

Nu ska jag strax iväg på match.
Har sovit ut, tvättat, ätit, ätit o nyss ätit lunch.. en lunch som bestod utav en proteinbar, kaffe, vatten o pallekuling choklad :s
ja ska inte undanhålla att ja drog några marabou rutor me ;)
vafan de e ju lördag te kl 00 inatt ;) middag får bli senare, nu e de för tajt in på matchen..

Men nu ska ja iaf ut o röra fläsket..
Gå till ip, spela match mot mariebo, gå hem, dra till moder min som ska färga håret på mig :) vandra med Candie..

Får se vad som händer ikväll om någon vill hitta på något måntro!?

Kissen ligger o myser här brevid mig.. sicken härlig lördag..

Ha de så gött me er monkeys!








Danni&Maddi <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0