Mogen att börja på nytt..

såå nu har ja äntligen funnit ro..
sitter här på min feta ass o soffan o glor på tv, dricker grönt te, pratar i tele, surfar runt sådär allmänt soffhäng..

jobbat idag som bara den, full rulle HELA tiden... inte en minuts dötid typ.. men de e fint, så trivs ja..
fyfan va gött me fredag imorgon.. ska upp tidigt.. gå o träna på gymmet, äta god frukost i lugn&ro framför tv:n o sen dra te jobbet..


jag har varit duktig o tränat idag med.. ben o lite kondition o mage på gymmet.
sen åkte ja hem o fick en helt ny mary kay mascara av morsan :) o ett mineralpuder.. tack, tack, tack :)

ja suktar o längtar efter mina beställda skor o väska med för den delen.. jallajalla er.. föfän..

o ja längtar till nästa helg då ska vi ut på "hemlig resa" ) ja o mina bitches..

o jag längtar till halloween få klä ut mig till en sexig (läs: äcklig) sak : ledtrådar: biceps, hantel, leopard ..

o jag längtar till 22november = daniel bjuder mig på en spadag :) thank youuuu..!!!

o jag längtar förfan till fetinglön nästa fre me.. de ska minsann firas..

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0