Överraskning.. igen!

middagsrapport för dagen: grillad kyckling, currysås, bulgur o sallad.. damn va gött de va!!

nu ska ja skriva i cirkus en halvtimma.. vila lite, glo på tv o sen dra på fotbollsträning vid halv sju te åtta..
Bra att det är fint väder ida, så man blir lite piggare..

ikväll planerar jag att se på andra avenyn o äta scones med min man..
min snälla man som kom hem med min nya mobil idag :) min röda fina mobil som jag saknat.. men alltså en hel ny..
OCH till råga på allt hade han köpt en liten "överraskning".. som var inte mindre än ett halvt års försäkring till telefonen.. 400 jefla spänn.. de va en fin, god gärning till en fattig (för tillfället) liten apa som jag!
Undra just vad han har gjort för rackartyg? ;)
 


ja vill göra nåt skoj.. ska no spela lite super mario!
imon är vi liksom "lediga" då hinner ja plugga hela dan..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0