Luckor i försäkringarna!

nu har ja nyss käkat mkt god frulle o fixat iordning mig lite..
blir stan om en timma typ..

ringt försäkringsbolaget me om vattenincidenten med min telefon..
tack goooode gud för min försäkring som täcker allt utom stöld!!!!
Får en helt ny telefon nu... MEN såklart finns de en liten lucka i försäkringen (som kostar 800 för ett år)
att jag får betala 295-kr i självrisk :) åhh vad kul! + att försäkringen på ett år slutar gälla på direkten!!
Åhh vad lycklig ja blir!!!

naaaat!!!
men de e priset man får betala denna gången för att man e klantig!

gott att de e så fint väder idag iaf.. man blir ju så glad då..
o moessan o alex o candie kommer o hälsar på sen.. '

meeen nu måste ja kila!

haare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0