Det fortsätter...

Väckt av telefonsamtal även denna morgon.. idag var det moessan som fick äran att väcka mig!
Nu har jag käkat frulle o fixat&donat lite.. nu ska jag gå hem.. följa med moessan & Candie ut på promenad.. o sen promenera hemåt igen.. försöka få något gjort i arbetet som ska vara klart innan idre..

KUL att ha redovisning i Idre (?) udda tycker jag iaf!

+ att vi måste skriva en ny matlista.. som nån jävel slarvat bort.. vi ska ju shoppa på Willys i helgen vi i våran grupp..
men de kan ja ta på mig (A) hehe!

Nehe nu får ja pallra mig lite..

Hare gött!


Kommentarer
Postat av: sandra

ne eivor,aha okej jo men vi tar det istället då. ska kolla lite oså då.

2008-03-26 @ 11:22:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0