Rhodosbilder del:1

Bilder huller om buller.. bara att stå ut med!


 "Small icecream with strawberries" liten???  Uppladdning på landevetter..

 Uppladdning på planet..

skål!
 kilt e aldrig dumt..

 pose



inte helt dumt va?
dani leker JohnnyBravo

 båtutflykt..! gött!

trött efter hård dag på vattnet..

dagens första glass (runt tiosnåret oh yes)

 jag stod vid det där räcket uppe på båten lääänge o väntade på att någon vänlig själv skulle säga att ja fick hoppa däruppefrån o ned..
gissa vem som blev helt i extas när en som jobbade på båten ropade att ja skulle hoppa???
adrenalinkick for life säger jag bara...
ser ut som en groda. haha
Daniel ville inte va sämre han o slängde sig ut till mig och Jesus (han såg ut att heta Jesus iaf)

första omgången.. nu måste ja hämta nåt gott att smaska på o mer bubbelvatten.. ja har cpont i magen.. ska bädda ner mig i sängen o glo på film.. daniel o hans kompisar sitter o dricker här o har sig, får väl gå o snacka lite me dem me..

men som sagt vare.. måååånga bilder kvar.. närmare bestämt ca 1350... de ni...






Kommentarer
Postat av: tomten!!!!!!!!!!

HAHAHA, 1300 bilder?? haha. upp med alla på,bloggen då! :D:D:D:

2008-06-29 @ 05:12:53
Postat av: Mads

jajemän 1374 nånting bilder (A) :S HIHI.. ja som varit så duktig lagt upp massa bilder på bilddagboken nu.. (A) bara för du jämt tjötar om de hehe.. men ska lägga ut fler här..

2008-06-29 @ 15:24:52
Postat av: sandra

jag väntar på alla bilder ;)

2008-06-29 @ 18:23:59
Postat av: Jasmine

Så fin färg på vattnet (:

2008-07-01 @ 21:22:14
URL: http://jjazsmiine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0