Trekanter!

Jag ljög innan, ja drog te friluftsgården och joggade en sväng imorse ist.. riktigt skönt vare..
Slog på lite lugn musik i slutet o skulle ta de lugnt.. men då sprang ja som faan och höll på att få astmaanfall (fan vilket nördigt ord) så ja gick lugnt o sansat till bilen, hem gjorde situps, duschade, käkade soppa o sen drog te jobbet..
Slutar om en sisådär 3timmar..
Ska ja hem o chilla & kanske grilla..


Fick ett lamt meddelande innan:

"Du kommer nog tycka jag är jättekonstig och inte ens svara.
Men ja vill bara fråga om du skulle vilja ha trekant med mig och
en polare, du kommer säkert inte svara ja vet, men ville bara fråga.
Du är het.."

Hahaha!!!

Först kom de fram en tjej å frågade mig samma sak på Rhodos o nu detta..
Vart är världen på g? E de "inne" med trekanter nu eller? :P
Ja får nog avböja iaf.. Hehe! Tack men nej tack! 

Nu ska ja häva Loka Saigon Sunset.. damn va exotiskt de lät.. 
Röd apelsin - citrongräs.. Mums!  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0