Studentfestens drottning!

trvis  som firren i vattnet på min nya praktik.. enda minus är att ja har för dåliga kläder för att vara ute och "leka" nåväl rastvakta i snön med..

nyss käkat soppa å väntar på att nord ska komma förbi här å hämta sina hmsaker ja köpte te ena igår.. + min kuvertväska ... som hon ska få låna ikväll.. vilken ära för henne!!!

mina fötter är vita som snö.. om en timma (när ja slutar :)) ska ja hem, ta BILEN för en gångs skull.. tänker fan inte pulsa i snön ida.. hursomhelst så ska ja te simhallen, sola... kanske simma om ja orkar.. sen handla lite med daniel.. hem å fixa naglarna å kanske ta sig ett skumbad? vore inte alls dumt.. sen fixa käk å fixa till mig själv..

sen är det bara te att korka upp!! :)


ps blir man fullast idag får man en finfin krona på huvudet.. undra vem de blir?
ska vara en äkta vimmelfotograf med min kamera ida.. så roliga bilder lär de komma opp!


adjö så länget!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0