HAR DU OCKSÅ SVÅRT ATT SÄGA NEJ?

ps e de nån mer än ja på denna jord som har svårt att säga nej eller? ok att ja blivit bättre på sistone.. men tex i fre.. skulle köra en runda till svenarum.. folk tjatar på en o vips så e man fullbokad o kommer hem fem på morgonen.. för att gå och jobba 3 timmar senare..

o ibland känner ja mig som en slav.. bara gör de ja blir tillsagd så alla kan bli nöjda o glada o ja kan få lite klirr i kassan förstås..
känner mig fan som en maskin ibland.. o alla andra ser me ut som de förresten.. man går upp, man går till skolan, man åker hem, man käkar, man går till jobbet, man tränar..


jag längtar till hösten.. får man säga så? för då ska ja fan bara ha ett endaste jobb.. (hoppas hoppas hoppas ja får ett jobb överhuvudtaget) jag ska INTE jobba helger om ja inte sj känner för de någon gång o varenda fre när man går hem från jobbet ska ja tänka.. fan va gött de e helg.. OCH JAG SKA INTE JOBBA!!!!!!

är så jävla trött på att jobba helger så de finns inte.. tro ja gjort de sen i sjuan eller nåt.. orkaorkaorka..

och när ja sitter på planet till rhodos har ja precis tagit studenten. o ja har precis slutat jobba o ska förhoppningsvis börja på ett jobb direkt när jag kommer tillbaka.. DÅ kommer ja vara så jävla glad.. inga jobb på ett tag, inga plugg o inga krav...  osvosv.. då kommer ja fan va lycklig på riktigt!!!

nehe dags att sluta gnälla o gå o läsa lite tidningar känner ja i min aura (A)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0