Unnade oss!

Hahah jaa här filurar jag på bussen! Kryper redan då ;)


Klart man får ställa upp för laget på en vimmelbild ;)
Inte de fagraste leendet kanske, men glad var ja väl :)

Och tack SandraLovdahl.blogg.se som unnade mig både dricka o tillhörande fyllekycklingmacka efter krogbesöket - eller snarare ja roffade åt mig hennes macka o tuggade - hon gick å köpte ny till sig.. hahah de unnade hon oss ;)

Ja får unna oss tillbaka nästa gång.. okelidokeli?

Ps. Sandra morsan tjatar om att vi ska gå på de där.. vi fyra? Oki? va säger sus?


Nu har ja ätit lite nötter här o spanat runt som sig bör när man inte har några andra grejs att pyssla me en lördagsnatt som denna!

Så nu blire väl sängen o korsord på de.. fixa tillbaka lite förlorade hjärnceller sen igår..

Godnatt ;)

Kommentarer
Postat av: sandra

hahaha det klart jag unnar dig;) ja men mamma vill gå sa hon väldigt gärna. så ska vi dra till?

2008-08-31 @ 00:15:47
Postat av: Till: sandra!

ja för fan.. måste bara boka biljetter snart då?

2008-08-31 @ 12:46:37
URL: http://mlovdahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0