Sängen i all sin prakt!

Jahaa jaa.. ännu en gång har klockan blivit läggedags..

idag har jag hunnit med en del.. skolan/teori på fm, lunch, gymmet en timma, idrott/softboll<-- hände massa roliga grejor där hahaha!!, dunkade fram med bokinge.. shoppade på ica.. hämtade ut paket från ellos & gymgrossisten..
hem o lagade käk samtidigt som ja började städa, vek tvätt, hängde ut mattor, dammsugade, moppade, vattnade blommor, slängde skräp, diskade å massa andra husliga vuxensaker..
och efter mkt pust & stånk & stön begav ja mig ut på en timmas promenad, var förbi min käre gammelfarmor med en tidning o en dubbelnougat.. sedan hem o duscha o nu har ja renskrivit halva projektarbetet, halva kvar nu bara.. :P  jaa en rätt effektiv dag om ja får säga de själv..
imorgon ser ja fram emot att få leka o umgås med mina vännor.. de var ett tag sen så de ska väl vara på sin plats! det blir utgång i staden! oh yes!



image263



glömde ja att säga att ja bytt lakan me?  helt nyköpta från icamaxi i hässleholm.. ska hoppa in här nu! lika bra de, har en hektisk dag imorgon jööö!

godnatt!!! 


Kommentarer
Postat av: Miriam

haha på den tiden var lägnheten frotfarande städad

2009-02-27 @ 01:32:39
URL: http://miriamsdamrum.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0