De e inte lätt, när det är svårt!

de e ju så jävla typiskt! gick upp vid nio imorse.. tänkte ta mig en timmas promenad o gå hem och äta frulle i lugn och ro.. gick förbi ica o handlade lite till tacosen ikväll.. går förbi sporthallen.. möter ett helt gäng som ska ha "badkalas".. men det har blivit fel, så det är icke bokat. KUL!! ringer Daniel som får ila hit med mina nycklar.. ringer bossen osv.. såå fick snällt stanna kvar o börja halv tio istället..  daniel kommer iaf hit med lite frukost snart =) det tackar man för!
Ja som är så jefla omständig..
-kan du ta med två mackor? smör, ost o skinka på ena o avokado o keso på andra..
- kan du ta med mina vitamintabletter med?
 -kan du ta med en proteindryck me? hinner icke käka ju..
-ta en bar istället då?
- snälla ta med mascaran o böjtången
-ps kan du ta med en klicktidning till mig?
 
kanske världens tjatigaste människa!!

Nu : KAFFE!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0