äntligen hemma



nu är ja äntligen hemma..
efter jobb på simhallen på förmiddagen.. sen ringde de från furugården å fråga om ja kunde jobba halv fem te halv tio.. så sen bar det dit.. inte dumt med storhelgsob från kl 18 ikväll.. de tackar man ju inte nej till precis.. ;) 

lite gröt har ja slängt i mig nyss å nu ryktas de om att de blir en å annan varm toast ikväll me.. yammie! 
vi ska se klart filmen å sen hoppas ja på ytterligare en komedi till kvällen.. 

MEN NU ska ja hoppa in i duschen, smeta in mig me mitt kokosdoftande kroppssmör å ta på mig de mysigaste kläderna ja kan finna, för att sedan hoppa i världens-mysigaste-toalettmatte-liknande-toffler.. glömde ja nämna att det är omöjligt  att frysa i dem? till och med för mina vita tår.. 

imon vet man inte vad som händer.. alla verkar vilja dra te jkpg.. men ja vill helst te skryd.. (hur dumt de än inte låter så) vi får väl se vart vägarna bär mig/oss.. 
ja vet iaf va ja ska göra för efterrätt te mig å Daniel imon...mammas idé:
päron i burk som man lägger in i ugnen med en after eight på.. å de serveras med vaniljglass till.. aldrig testat men de låter ju riktigt gött...

menmen duschen vare ju..
nattinatti!  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0