Träning söndag:

Måste varit gårdagens uppladdning med mat som gav mig all energi idag..

Lunch på mackmakerit med Danni = en stor bagge
Middag på kvällen med Mirre&Nord = chicken souvlaki, vitlöksbröd, friterade potatisklyftor osv
Och inte att förglömma en 100grammare marabouchoklad och en liten påse lösgodis på kvällen..
Behöver jag nämna att ja inte varit så hungrig idag?

Sovmorgon till halv tio, vilken lyx.
Sen har jag suttit vid skrivbordet och letat vetenskapliga artiklar, fakta om stress osv..

Vid tre fick jag nog och stack till gymmet med endast en proteindrink och några nötter i magen (lunch)
Men ändå det bästa passet på länge.. Kan man verkligen få skrivkramp, eller är de bara något man säger?
Sen jag började skolan igen har mina händer liksom inte kunnat greppa hantlarna, stängerna osv på gymmet..
Musklerna vill men inte händerna..

Men nu är det nog över, för idag gick det över förväntan bra!

15 set rygg 
200situps,
20min crosstrainer

Har nyss käkat upp en kesellaburk med chokladprotein, otippat gott.. smakar som en mycket svag chokladpudding, så dumt att klaga.. (mjölken var slut, och jag kan inte få ner protein utan att spä det med lika del mjölk/vatten) finns det något gott proteinpulver som GÅR att få ner med enbart vatten?
Tips mottages tacksamt!

(Bara testat whey80 från gymgr. och topformulas protein..)

Här kommer iaf veckans träning, inte mkt att hurra för... 426 minuter har jag hunnit med bland pluggandet iaf..



Nu ska jag väcka Danni och tvinga med honom på en promenad!
Ha en härlig söndagseftermiddag/kväll!


Kommentarer
Postat av: Coffe

Topformulas protein, (jordgubbssmaken) går ner lätt med bara vatten :)

2010-09-12 @ 22:03:55
Postat av: Madde

tack =)

2010-09-12 @ 22:08:58
URL: http://mlovdahl.blogg.se/
Postat av: www.ijastrong.blogg.se

Hihi men det är bara sanning=) Usch ja, har hänt lite saker som gjort att jag inte brukat allvar med träningen men har lyckats träna armarna denna vecka iaf fast ätit för mycket skit.Men imorgon är det ny vecka och nya tag!:)

2010-09-12 @ 22:44:09
URL: http://ijastrong.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0