Träning v.37

Jag som hade taggat i flera dagar för att kunna träna idag, (nåja två dagar iaf ;))
Så ska jag gå och bli krasslig i halsen INTE OK!

Förra veckans träning var absolut inget att hurra för, och det enda som håller tillbaka mig är knäet!

Har haft ont i snart 4 år, slutat spela fotboll, slutat springa, gått hos en sjukgymnast i Vaggeryd hela våren och sedan hos en sjukgymnast i jkpg ett par gånger nu.. Kan detta kanske räcka för att få en röntgen?! Troligtvis inte, men jag antar att man får kämpa & tjata, så jag ger väl det ett försök med en läkartid i Vaggeryd..
Ska bli intressant!

Lilla schemat för förra veckan, brukar träna nästan den dubbla tiden..











Något positivt idag är att vi har haft vår muntliga redovisning i skolan, känns riktigt skönt!
En individuell uppgift kvar att skriva på 7sidor, sen är första kursen klar och man är 7,5 poäng rikare!

Är väl lika bra att utnyttja tiden och plugga lite nu innan det blir soffhäng resten av kvällen med
temuggen i högsta hugg!
Imorgon är det ny dag och nya tag!!




Saknar min Danni som börjar skolan idag, och är iväg ett par dagar i Skåne!
Tur jag har kissemissen ;) en riktigt livsnjutare!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0