Träning onsdag

Idag körde jag och Sanna:

20min cardio
250 situps
30min simning

Avslutade det hela med att sola (6min för mig hehe) basta och göra hårinpackning.. Riktigt lyxigt, snacka om att känna sig avslappnad (och ren ;)) efteråt.

Käket idag:

Frulle: Gröt, frysta bär, minimjölk - ett ägg, en äggvita
Plugg
Mellis: Några nötter, en halv apelsin
Plugg
Lunch: Stekt lax, lite bulgur, sallad och ett knäckebröd
Cardio/mage/Simning
Efter-träning-mål: Några nötter, en proteindrink
En banan till emkaffet
Middag: Grillad kyckling, pyttelite potatissallad, sallad och en halv fralla

Nu blir det till att plugga en timma till.. snart klar med mitt arbete som ska in på fredag *Lycka*
Ikväll är mitt favoritprogram: "Efterlyst" =)



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0