Tisdag

Tisdag och jag har hunnit med mycket! Gillas!

Plugg på förmiddagen, håller på för fullt med mina vetenskapliga artiklar om internetberoende bland unga...

Sen var meningen att jag skulle köpa lite rotfrukter för att laga soppa på, men kom ut från ica 300:- fattigare, hur gick det till?
En mjölk och lite bananer liksom ;) Och de här blommorna:

Behövdes verkligen nya!
Eftersom vår käre katt tycker det är smart att hoppa på och riva sönder blommorna när hon vill gå ut?!

Soppa kokades för fulla muggar och disken diskades, saknar dig Danni ;)
Min käre Danni som fyller 24år idag!! 

Hann med att plugga lite till efter lunch, och sen drog jag till det efterlängtade gymmet!

15min uppvärmning på crosstrainer
Ca 300situps - bränner redan i magen, hoppas på skön träningsvärk imorgon! Riktiga situps där du verkligen nästan sätter dig upp är SJUKT jobbigt och bra träning för magen!!! (Som jag skrev igår)
7 set biceps
7 set triceps

Lugnt pass med tanke på att jag är seg och krasslig. Men ack så nödvändigt med endorfinerna!
Extra skönt att träna med tanke på en extremt onyttig helg med kebab, alkohol- fyllemat på max, godis osv :S
Jag hade roligt iaf, går väl inte annat med så bra vänner?

 



Dagens käk:

Frukost: Havregrynsgröt med jordgubbar och minimjölk, 2ägg
Mellis: Banan, några nötter
Lunch: liten skål soppa, fralla med keso
Träning
Efter-träning-mål: Banan, Proteindrink
Middag: Lax, lite couscous, 2tomater

 


Nu är jag nyduschad och myskläderna är på, soffan som gäller ett par timmar och försöka läsa i min "Coaching" bok inför seminariet om det nästa vecka!

MEN först mala lite kaffebönor!!! Tack Dannis mammi&pappi som kom och fyllde på mitt kaffeförråd häromdagen <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0