Im alive!



Bakat en tårta till Danni, som fyller 24 år på tisdag (men som är bortrest då :P)
Var faktiskt riktigt god, jag som inte gillar sånt här egentligen! Så Dannis snälla päron har varit här och överröst Daniel/oss med presenter!!









Igår åkte vi till stan på em och hämtade min klocka, som en månad senare äntligen är lagad :)
Sedan hittade ja byxor, jeansskjorta, underkläder, kjol och kängor: Yeiij! Jag som blivit så kräsen på sistone och aldrig hittar något bra, så bäst att passa på ;)


efter shoppingen och underbar mat på dragon såg vi "Resident evil" i 3D.. grymt!

Följer mitt gymschema som vanligt, men måste dra ner på konditionen! Och det ogillas starkt.. men jag har snart haft ont i knäet i fyra år och det känns som det aldrig blir bättre..
Inte lätt för mig att sitta och vänta på att det ska läka.. Längtar som fan efter att kunna springa igen!!



Menmen nu har jag pluggat klart för idag och ska svira om till partykläder för nu ska tjejligan ut och slå klackarna i taket, var ju ett par veckor sen sist så är väl dags ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0