Träning måndag:

50 min powerwalk på morgonen
25 min cardio (10min hiit)
15 min mage (kettlebellpass, attans så effektivt och roligt det är :))


Gjorde en väldigt god kycklinggratäng till middag igår:

1.Stek/grilla tinade kycklingfileér i ugnen med grillkryddor, svartpeppar och andr kryddor efter smak ca 20-25min

2.Hacka färska champinjoner, paprika, zuccini, purjolök

3. Förbered en "sås" på en lätt cremé fraiché, 1 pkt minimatlagningsgrädde och mkt chilisås, vispa

3. Dela kycklingfileérna i mindre bitar och fyll en gratängform, fyll på med grönsakerna

4. Häll på chiliblandningen och skjuts in i ugnen 30-40 minuter..

Smidigare kan det inte bli!


Nu är planen att bänka sig framför två föreläsningar och läsa 230sidor i "Epidemiologiboken".. haha!
(Iaf att hinna kolla klart på föreläsning två ;))

Sen får det nog bli en springtur innan lunch, eftersom det var över tre månader sedan, vill se hur mitt knä tar det..
Sedan står det ben på schemat för kvällen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0