Moget beslut..

.. att vila ifrån träningen idag.
Någon gång/gånger i månaden känner jag en enorm trötthet/seghet. Den gången är idag, och fastän jag vill måste jag låta kroppen vila. För det ger inget att träna om man aldrig vilar. Därför tycker jag att jag är duktig som hoppar träningen idag. Fast tanken om "ett litet konditionspass kan väl inte skada?", "kanske ska simma?" "ska jag kanske ta en springtur?" övervällt mig..
Hursomhelst när jag brukar få den här tröttheten i kroppen brukar jag gå in på min älsklingsträningsdagbok: Funbeat för att checka hur mkt jag tränat.. Och då är det nästan alltid så att jag tränat 6-7 dagar i rad.. inte undra på att man blir trött. Ibland glömmer man de .viktiga vilodagarna.
Hade det varit för några år sedan (oj vad gammal jag lät där) hade jag skitit i allt vad vila heter. Men nu ska batterierna laddas för ett konditions/rygg/magpass imorgon..
Så nu blir det fotbad/nagelfix och andra hemmaspa-aktiga grejor. Och självklart tacos senare ;)
Behöver kolhydrater, varit för lite av det på sistone!



Idag åkte vi till Djursjukhuset vid 8, riktigt halt var det att köra med sommardäck.
Sen fick det bli en runda på "City Gross" och en fika på samma ställe.
Inflyttningspresent till Isabelle köpte vi (Och ett besök på systemet för lite godsaker)
Vid 11 fick vi hämta Maya som kastrerats och därmed gjort oss 1300 kr fattigare, dagen till ära :S
Maya är lite bakis sa sköterskan, och det märktes/märks. Vinglar runt här hemma med halvöppna ögon. Stackare!!

Auf wiedersehen!!


Before



After

(Miriam som bad om lite bilder på sin favoritkisse)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0