Lördagens träning

Idag hade jag gymmet för mig själv, rätt tråkigt.. och kallt..
Skulle kört cardio men motivationen för det var lika med noll
Så det blev axlar istället..
Nu har jag tränat klart styrkan för denna veckan, imorgon blir det cardio..




  Hantellyft åt sidan 12reps x 4 set


 Sittande axelpress 10 reps x 3 set

Totalt: 11 set axlar på 30 min

Dagens kost:

Frukost: Havregrynsgröt, frysta bär, minimjölk, 1 ägg, en äggvita
Mellis: Banan, några nötter
Lunch: Proteinpannkaka (4äggvitor, 25gram proteinpulver päron/vanilj) serverades med keso och bär (ingen höjdarpannkaka :/
Gymmet
Efter-träning-mål: banan, proteindrink
Fika: 2 skivor nybakat bröd, smör, skinka (och några chokladrutor ;))



Nu är det lördag = lördagsgodis... så nu ska jag fram och handla mig en marabou, kolla på zombiefilm och mysa med alla mina ljus jag tänt kvällen till ära..

Ha en mysig lördagkväll!
Hajhaaj!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0