Lördag: träning, tårtbak & inflyttningsfest

15min uppvärmning på crosstrainer
2-set kettlebellsving - uppvärmning för rygg
11 set rygg
2 set kettlebell för mage + ca 50 situps

Blev dagens pass idag. Mycket härligt!







Nu har jag även hunnit med att göra en tårta till Daniels papi som vi snart ska åka och fira:

 

Så nu har jag ungefär precis en timma på mig att:
1. Göra klart en diskussionsuppgift
2. Duscha och fixa iordning mig
3. ÄTA
4. Åka i ilfart till Skryd!

Blir hem en snabbis efteråt och fixa till sig lite till, innan vi drar till Isabelle på inflyttningsfest i Jkpg :)


Kanske hinner med en powernap i eftermiddag också? Hade inte suttit fel!
Precis som livsnjutaren Maya som tar powernaps varje halvtimma ;)


Kommentarer
Postat av: Diana

Tack gumman, du är för sööt :) Tycker du verkligen det? Vad glaad jag blir :):)

2010-10-25 @ 11:37:56
URL: http://berlaansky.blogg.se/
Postat av: F

Hallå, har följt din blogg rätt länge men tar mig i kragen nu och lämnar en kommentar.



Du har en grym kropp och du ger mig motivation!! Tack för en bra blogg :)

2010-10-27 @ 23:35:35
URL: http://fitforfofo.shapemeup.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0