Träning söndag

Jag är så trött hela tiden vet inte vad det är med mig, pms? Man får väl hoppas det inte är värre än så :P

Gick iaf till gymmet och tränade rygg idag..
ca 14set med 12 reps på varje övning
Tog bilen till friluftsgården efteråt och sprang 3km i spåret på cirkus 15minuter..

Nu har jag haft en andra frukost/brunch med Murrburr..
Kaffe, juice, bröd, ägg och lite satc men mest tjöt.. Skönt för vi träffas inte så ofta men ja saknar ena fast vi ofta tjafsar och bråkar.. är väl så när man kännt varandra sen typ 10-11år bak i tiden, kanske!?
Som bråkande syskon.. :)

Nu har ja svirat om och sminkat mig, plattat håret och piffat till mig lite..
Nu ska min käre man bjuda mig på vietnamesmat & sen ska vi kolla skräckis på bio: "Terror på Elm Street"
Me like!

Imorgon styr jag och Fanny kosan till göteborg för "lite" shopping :D


Hajhaaj!

Kommentarer
Postat av: Sandra

jaaag saaaknar dig!!!!!

2010-05-11 @ 13:52:33
URL: http://sandralovdahl.blogg.se/
Postat av: Anonym

Me miss u.. ska ja kömma n'ästa helg eller``

2010-05-11 @ 15:54:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0