Träning söndag & måndag!

Blev; 40min promenad runt södra park och 30min cardio på gymmet (10min cykling,10min gång på löpband i lutning, 10min på crosstrainer) igår..

Idag fick de bli 30 min cardio på gymmet (5min cykling, 5min på löpbandet och 20min på crosstrainer,
sedan körde jag biceps triceps med mkt kg :)
totalt blev det:

Biceps: 5set
Triceps: 9set
Mage: 5set x 50 = 250 situps
Förbränning: 30min

Ikväll får det nog bli en promenad med!

Men nu ska jag fram och köpa lite sololja/kräm :D

Haajhaaj!

 


Kommentarer
Postat av: Isa

haha, men guuuud vad fiiint!!

du är ju bara typ 1000 ggr sexigare än mig.. haha!!

FATTA ATT DET ÄR SAAAANT!!!!

pussar

2010-05-31 @ 17:12:11
URL: http://isabelleemilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0