Träning söndag:

Det fick bli en powerwalk till skillingaryd idag.. Knäet gjorde ont efter 100 meter  när jag skulle springa :(

1 mils powerwalk i sol/moln/lite duggregn..Hjälpte Danni tvätta bilen när jag kom fram till hans föräldrar..

Innan det började ösregna och mullra... då gick vi in och la oss i jaccuzzin! Mysigt!

Nu blire en kaffe en starbar och sen balkonghäng, lite lätt sega ben nu!

 <-- bonnabränna efter linnet haha!


Veckans träning:

Mån: Inlines 30 min (aktiv vila :))

Tis: Sprang 5km runt Gärahov, situps

Ons: Ben på gymmet, Inlines 40 min med Danni

Tor: Biceps/triceps/mage på gymmet, 3km löpning på friluftsgården

Fre: VILA

Lör: Rygg & axlar & mage på gymmet, sprang 3km på friluftsgården, intervaller i backen

Sön: Powerwalk till skillingaryd ca 1mil.. 70min


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0