Söndagens träning:



Efter att jag och Daniel torkat upp min goda efterfrukostkaffe på hela bordet (inkl den vita mattan under) som jag precis skulle slurpa i mig, så blev det en springtur.. Perfekt med spring i benen, skön musik osv..

5 härliga km bland träd&kossor som kollade fundersamt på mig.. hehe..
Nu ska jag äta upp min banan dricka mitt vatten och stretcha mina möra ben..

Sedan blir det specialpeeling i duschen (vanlig matolja blandat med socker)
Riktigt mjukgörande!

Tacosrester till lunch får det bli..
Och sedan en snabbis på gymmet för lite chins med Fanny och rygg..


Hur många dar i veckan tränar ni (om ni nu tränar) mina ca 35 läsare om dagen? Och vad?
*Nyfiken*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0