Härlig träning på lördagsfm :)

  29              + 

           Styrka - Rygg
45 min

totalt ca 15set på 4olika övningar
bra pump liksom :D

Reps: 12
Sets: 15
Redigera | Kopiera | Visa

Styrka - Axlar
20 min

fick ny inspiration av Isabelle och de blev ett bra axelpass också :D
Reps: 12
Sets: 6
Redigera | Kopiera | Visa

Styrka - Mage
10 min

200situps
Reps: 50
Sets: 4
Redigera | Kopiera | Visa

Crosstrainer
25 min

Redigera | Kopiera | Visa

Promenad 20 min
3 km
06:40 min/km
9 km/h
Redigera | Kopiera | Visa

Dagens vikt: 53,3 :)
- 0,4

Gymmet känns verkligen som ett andra hem, så skönt köra slut på sig och märka att man klarar mer än man tror.. endorfinkickar is the shit!

Nu är jag redo för en stor kaffe och fixa iordning mig lite.. Såå skönt att det är lördag.. Måste bara städa lite och fixa, ikväll blire nog bara ta det lugnt.. Slut i kroppen efter all träning så ska bli skönt vila upp sig..

Var ju på "Satc 2" igår, den var skitkul, tycker jag.. längesedan man skrattade så mkt och högt :)

Ha en härlig lördag!!!




Vill till värmen :) och varför inte?!


Kommentarer
Postat av: sandra

du är bäst och duktigast! hihi

längtar att gå ut med dig alldeles för längesen.

2010-05-29 @ 15:59:52
URL: http://sandralovdahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0