Madde gillar att flyga igen + Koh Samet









Flyg landvetter - helsingfors - väntan 6timmar - flyg helsingfors  - bangkok 
buss/båt till Ko Samui ( ca 6timmar ) så var vi äntligen framme vid vårat första stopp -
Koh Samet..
En lugn liten söt ö med riktiga pärlor till stränder som verkade hyfsat turistfritt = vi gillar!

Ett skönt första ställe att lägga första brännan tillrätta på..
 
Här solade vi, sprang, hyrde moppe och åkte till ensamma stränder, åt god mat (förutom bläckfisken - uäck)

P.s Josefine jag var inte rädd någonting när vi flög :) ja gillar de till och med..
Tänkte bara:
"-Jossan säger att hon tycker det är skönt med lite turbulens när man ska sova"

Det lugnade Fanny också :)

Menmen.. när vi satt på våran moppe på den ringlande, upprivna vägen fick Fanny ett ryck..
" - Ska vi åka till Koh Samui idag?"
"- Idag? Okej :)"

Så försökte vi hitta hem utan karta, med karta (gick inte heller) och inte fanns det några skyltar att följa direkt.. inte en enda..
Så stannar vi pa ett ställe och undrar hur vi ska hitta hem te vår bungalow..
Då Fanny kläcker:

"- Jag känner igen de här stället"
OCH ..
Vi stod precis utanfor stället där vi bodde, hehe!


Kommentarer
Postat av: Josefin

Whihoo! Åh vad glad jag blir! Nu när du tycker det är bekvämt att flyga får du dra ut och resa mer :)

Mission complete, nu ska jag sova gott.

2010-03-18 @ 23:25:50
URL: http://julietoscar.blogg.se/
Postat av: johannapannan

Men ni glömde ju packa med mig.. ;-)



Skönt att flygresan gick bra!! Njut av sol och värme och allt. Tänk vad det kan göra att Josefinepiloten har lite kloka tankar.. HAHAHAH



//Johanna

2010-03-19 @ 07:18:03
URL: http://johannapanna146.wordpress.com
Postat av: Sandra

Vilka härliga bilder.

Ser ut som ni hade en bra resa!

Längtar tills man får träffa dig och våran utgång! Då jevlar! då ska vi åka leopardi taxi haha.

jag vill även ha en massamassa tränings tips!!! och det vet jag du kan ge mig ;)

hugs!

2010-03-20 @ 21:52:36
URL: http://sandralovdahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0